fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

så mycket tankar och viljor

Kategori: Allmänt

DEt är så mycket jag vill i mitt liv, men bara hinner med en bråkdel känns det som ...
 
Men en av grejerna är kickboxning, att utöva nån kampsport har vart som en dröm speciellt om ni minns en gammal 80tals film med Jean Claude Van Damme , Kickboxer och Bloodsport, det va mina favoriter förr, fast ser jag dom idag känns det lite löjligt, han står ju bara och vrålar och spänner musklerna.
FAst vem vet nån dag kanske jag oxå vrålar och spänner mina muskler hahaha..
 
Idag är det tisdag och jag är LEDIG, vad gör man då? jo man vaknar tidigt och är klarpigg, så jag gjorde gröt och koka ett ägg och satte på kaffebryggarn. så nu e jag mätt och njuter av kaffet och en snus under läppen och sitter och skriver här.
 
Jaaa .. vad ska min hitta på idag då?
först ska jag bara ta det lugnt nu på morgonen, sen funderade jag igår på att ta en cykeltur men just nu känner jag ej för det men det får bli en rask promenad, kanske en timme, och direkt efter det gå till gymmet och bygga lite muskler, sen rask promenad hem till duschen. Sen måste jag nog röja lite här, vart lite lat på städfronten känner jag.
sen vet till sjutton vad jag ska göra ... skulle behöva ett par skor, träningskor men är rätt pank just nu innan lönen kommer.. får gå med mina slitna skor än så länge till träningen. Men kanske ska gå ner till stan och kolla iallafall
På onsdag blir nog samma sak som idag fast kickboxningträning på kvällen..
På Torsdag kanske det blir simma på förmiddagen, sen möte, sen jobb sen sova..
Fredag, betala räkningar, träna och sen jobba natt ..
Lördag, ev kommer min styvsyrra med ungar på besök och det kanske blir en tur till Vänersborg för höstmarknad och ska ev ta med min lilla gudson oxå..
söndag.. vet till fasen men träning iallafall..
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Känner igen det där.. mkt man vill göra men för lite tid. Man får försöka ta en sak i taget så löser det sig nog till det bästa i slutänden, brukar va så :)

    Hoppas du får en fin dag vetja :)

    Svar: ja en grej i taget .. ha en bra dag du med
    Falken

    2012-10-23 | 07:57:33
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: