fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

suck

Kategori: Allmänt

nu närmar det sig jul.. nu känns det extra tungt..
känns som ingen vill dejta nån som inte har barn.. eller har jag fel?eller är man för ful för nån?
jag har fast jobb, bra ekonomi,bil,snart en bättre bostad,barnkär,romantisk.gått ner ca 90 kg för att få träffa nån, men ändå är man singel, många säger att man är en go kille osv .. men ändå är man singel
Jag vill bli kallad för pappa nån dag.. vill vara en pappa..
men den drömmen känns lååååångt borta.. för ingen vill ju ha mig.'
 
känns som jag vill börja supa mig full varje dag o dränka mina sorger.. ingen bryr sig ju ändå.. fast låter bli det.. avreagerar mig på att kickboxa istället, träna och träna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: