fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

mitt liv blev inte som jag tänkt mig..

Kategori: Allmänt

redan i yngre dagar drömde jag om att få famil, ,typ familjeliv med volvo, villa och fru och vovve, nu har man bara en volvo.
 
Många gånger hör man "kärleken kommer när du minst anar det" eller "det finns en för alla"
det har man hört i ett antal år nu ...
tycker jag hjälper till på traven med att lägga ut en kontaktannons, är aktiv på sociala biten, med vänner och dyligt. men ikke.
Känns som det vilar en förbannelse över mig att jag kommer vara singel och ensam resten av mitt liv.. :/
många tycker jag är go, perfekt, snäll, söt osv .. det är väl kul att höra sånt och det värmer om hjärtat men, 'ändå fattas det nåt ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: