fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Måndag

Kategori: Allmänt

"Måndag är första veckodagen som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Måne. Fornsvenska manadagher. På latin dies Lunae, Lunas dag, efter den romerska mångudinnan Luna." 
Källa: Wikipedia
 
Vilken vecka jag haft...
började med möte på torsdag, direkt efter det så blev det jobb, sen hem och sova,
Fredagen vakna jag tidigt som attan.. fika med några vänner o kolla lite i affärer, sen blev det jobb på kvällen..
 
Lördagen va det skoj, direkt efter jobbet så åkte jag och hämta min lilla gudson, vi åkte till Vänersborgs marknad och gick där några timmar, fast där va det kallt som attan..
men det blev massa godis till Liam .. :) och köpte nån leksak och en tröja oxå.
 
Sen på kvällen så tog jag några öl med en kompis och hans kompisar, men jag va mer trött än full så gick hem tidigt..
och slutligen söndagen.. gjorde jag inte nåt... soffhäng hela dagen..
Så är det måndag idag.. hör hur det regnar ute och det känns inte lockande att gå ut..
det blir ingen kickboxning idag för jag måste jobba .. men på onsdag blir det nog :)
haft några "semesterdagar" från träningen nu.. förutom man fick gå en massa på marknaden i Vbg, och hade Liam på axlarna en del oxå..

Några ordspråk och citater:
 
Akta dig för fyra farliga F:
flickan, flaskan, fogden och fan.
 

Livet är inte ett kort stearinljus, det är en strålande fackla.

Citat av George Bernard Shaw.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: