fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

måndag morgon

Kategori: Allmänt

Precis kommit hem och satt på platten till ett kokt ägg, sen ska jag göra havregrynsgröt och ladda inför träning idag.. trots att jag inte sovit så mycket i natt pga jobb så är jag relativt pigg ändå.
idag blir det några km joggning/promenad sen direkt till gymmet för att bygga lite muskler, sen hem och städa, bor ju i en svinstia..
jaja fast .. det sägs ju att killar är svin så får väl leva upp till det haha..
ikväll blir det kickboxning igen.. hoppas jag, om jag får va med :)
 
övat lite hemma med balansen o sånt ..
Igår träffa jag P-A (med den fula halsduken :) ) och Anna, det va skoj o se dom :)
 
önskar er alla en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: