fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Gaaaah!

Kategori: Allmänt

bills bills bills... räkningar och åter räkningar..
men nu e dom betalda .. har pengar över men surt o betala extra mycke denna månad..
men överlever ..
Längtar till nästa löning i nov.. WOOOOW .. Retroaktiv lön from april till okt i år, eftersom vi fick några kr i löneförhöjning, plus har jag jobbat extra på jobb nr 2 så.. nästa lön, mums!
 
somna som en nerklubbad säl igår. la huvudet på kudden o bara somna, inte ofta det händer... vakna nu 5:30 ungefär o utvilad, inte heller ofta man e det ..
 
Igår var man på möte, sen jobb.. så mellan 13-22 va man upptagen...
 
Fick erbjudande och jobba vaken nyårsnatt, extra kosing säger man ju inte nej till :)
ska först kolla så jag inte dubbelbokar mig.
 
Ja hur mår jag annars då?
jo jag mår bättre och bättre för var dag som går, enda man känner att man saknar nån vid sin sida när man vaknar upp, att känna dom där förbaskade fjärilarna, men det kommer väl så småningom, trivs ju bra att va själv ibland med.
ja sen så .. småhostar jag lite men inget jag lider av, sen nalkas det jobb ikväll, 17-08..
Just det, imorgon ska jag kidnappa min lilla gudson och ha med honom till Vänersborgs oktobermarknad tillsammans med mina styvsyskon och deras barn. ska köpa massa godis till och skämma bort han lite:)
Han e stora killen nu, 3½ år lixom, va sjutton har tiden tagit vägen, va ju inte länge sen han låg i hans mammas mage ju..
 
 
Cmore Hits HD går i bakgrunden, Jack Ass 3 går, sicka idioter haha...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: