fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

dags igen

Kategori: Allmänt

va några dagar sen jag skrev nu.. har jobbat rätt mycket, jobbat lite extra på mitt andra jobb så det blir lite extra pengar i november sen :)
Vakna 7:30 idag, ovanligt för att va mig brukar vakna rätt tidigt av mig annars...
Igår va jag på en träff för såna som gjort gastric bypass, det va rätt skoj o träffa andra. En tjej på Facebook som ordna en grupp o sen ordna träff.
Idag blir det att tvätta tvätt och sen träna på gymmet, ska bara vänta tills det blir ledigt i tvättstugan så jag kan komma igång med det. ska jobba ikväll 14:30 . 22:00 på mitt andra jobb (mitt fasta jobb som pers assistent och mitt andra som även är personlig assistent med fast timvik på det privata)
 
Har skaffat mig HDbox nu så nu har man Cmore-kanalerna och HDkanaler :) på min lediga tid blir det mycke hockey och fotboll och även filmer:)
Såg på en kärleksfilm här om dagen .. sån där hollywood-kärleks-drama-skit, vet inte varför men såg på den men minns inte va den heter och de va inga direkta kända skådisar med, men i vilket fall tänk om livet va som en hollywoodfilm.. stöter på en söt tjej på Ica eller nåt och kärlek i första ögonkastet sen är allt bra :)
kärlek i första ögonkastet, existeras sånt verkligen? eller är det samma som en flirt? man flirtar blir ihop sen är det slut igen för då dyker nån annan upp och nån blir sårad..
Jag kanske borde våga lite mer, våga bli kär.. känns som man har nån spärr inom sig som är låst eller så har jag bara inte träffat "hon" än ..
Det sägs att man antingen har tur i kärlek eller tur i spel, känns som man har tur i spel för vinner lite då och då, men då snackar vi 10 kr på keno eller 25 kr på Tia-lott som mest .. haha
hmm funderingar man har i skallen ibland på detta. Men men .. fast innan jag vill släppa in nån i mitt liv så vill jag ha en annan bostad och må lite bättre vilket jag egentligen gör dag för dag nu.. mitt självförtroende har ökat mer och mer för var dag.
 
Fundera på att efter träning och tvätt och innan jobbet och ta en kaffe på ett kafe och "spana" lite, kanske träffa nån kompis o tjöta med. Solen skiner och det känns som en fin och go höstdag idag med gula löv på träden.
 
hmm nu har jag inget mer att förtälla för tillfället ... önskar er som läser en go höstdag och bra start på denna vecka som även är älgjaktstart..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: