fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

kärlek?

Kategori: Allmänt

lite kärlek i mitt liv hade ju inte vart fel.. känns pirret i kroppen o känna saknaden... när man inte ses.

hand i hand o kramas o allt va det innebär.

Facebook e nog till för att "skryta" hur lycklig man är , tycker alla dom skriver om hur mycket som älskar varandra o och lyckliga dom e, klart jag är glad för deras skull men man skanar ju nån själv oxå
Fast jag är inte sån som skriver dag ut och dag in hur mycket man älskar nån .. jag visar det i verkligheten istället

så om det är nån go tjej som e singel som läser detta , så skriv en rad/mail .. :) ca 25-37 år (ca ålder)

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Kärlek är mys! hoppas du hittar någon snart =)

    2012-03-12 | 10:57:50
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/alex2a
  • Sanna (Sansuniii - kamrat) säger:

    Det där känner jag igen!

    Det är jobbigt att se och man blir trött på att de hela tiden skriver sådana söta grejer till varandra. Men man är ändå, på ett sätt glad för deras skull...



    Dock så kan det bli för mycket skrivande på fb. Har en del vänner som är sådana...

    2012-03-19 | 21:54:27
    Bloggadress: http://risquemystique.blogg.se/

Kommentera inlägget här: