fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

fasen då.

Kategori: Allmänt

vakna så fruktansvärt tidigt ... e lite trött men när jag ska försöka sova så e jag för pigg, hur går det ihop...
jaja nu blev jag sugen på kaffe så nu dricker jag kaffe o tar mig en snus nu e det bara några dagar kvar tills jag får mina akassepengar men hade gärnat vilja ha dom idag för det är tomt i kyl o allt.
lika toms som i min mage ... och snusen e nästan slut med

Vakna en gång i natt med med värsta sexdrömmen... tyvärr va det en dröm men det kändes verkliget...
den handla om ...
*censur*

:)

men funderar på att skriva ner den hehe

Nu skiner solen känns som det kommer bli en vacker fin vårdag idag, får bli en promenad sen eller powerwalk som det heter :)

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Haha lite nyfiken blir man ju på vad den handlade om =) Njut av det fina vädret och gå lite för mig med =)

    2012-03-19 | 08:21:58

Kommentera inlägget här: