fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Vakna tidigt..

Kategori: Allmänt

Vill ju sova mer men kan inte, är för pigg, va tusan har hänt med mig, har jag blivit en morgonmänniska?
 
Hostan ligger och stör mig, lite jobbigt nu, vill ju kunna röra på mig utan att få en jäkla hostattack.
 
Jag trivs där jag bor när det gäller område,grannar och hyran, men känner jag vill bo i större därför söker jag en tvåa för att slippa känna att man bor i en skokartong, vågar ju knappt bjuda hem nån.
Sitter även och kollar lite löst på olika utbildningar,kvällskurser med mera, vill lära mig nåt mer. Vill även börja på MMA, (Mix Martial Art), träna lite thaiboxing tex.. kostar 1000 kr/termin sen vill jag börja simma igen, ska köpa månadskort eller nåt och simma 2-3 ggr veckan beroende på hur jag jobbar, beach 2013 here I come hehe
 
Tog mig en kaffe nu och en snus och tänkte trä'na lite med hantlarna igen och ev några sits up :)
om jag inte hostar ihjäl mig.
Va hos en kompis igår och kolla lite film, han har köpt sig en 3d tv och de va rätt fräckt med 3D .. det ska jag spara pengar till och köpa sen, kontant då, vill ej ha avbetalningar det har jag fått nog av. Dyr läxa man hade.
 
Just de sen såg jag på schemat att jag jobbar julafton från 08 till juldagen 08, ett helt dygn, är inget fan av julen ändå lika bra att tjäna kosing istället.
 
Vilken konstig känsla man har ibland, ibland saknar man en flickvän och hela faderullan men ibland är det skönt att va själv, kanske inte hittat rätt än. Vill träffa nån som accepterar mig för den jag är och hur jag ser ut, vill känna att man är verkligen sig själv med nån. att sitta i mjukisbyxor i soffan och glo en film med lite popcorn och cola, en som kan själv sitta, som att ta en lång skogspromenad i både regn och rusk som en solig höstdag, eller en promenad vid havet och känna hur friska vindar tar tag i en, eller gå till gymmet och svettas vid roddmaskinen, laga mat ihop, diska ihop, ja allt de där man gör när man har nån men samtidigt kunna va själv en fredagskväll. Åhh det är mycket man vill egentligen och inte vill.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: