fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

klagomuren

Kategori: Allmänt

Använder min blogg som klagomur .. skriva av sig lite
julen närmar sig, desto mer ensam känner jag mig.
Igår va lucia, men jag höll mig hemma och stängde av omvärlden typ.
 
Vill bara julen ska gå över.. julen är den värsta tiden på året tycker jag, det är då ma verkligen känner sig ensam..
jag vill vara en familjefar, ha några barn, en fru och kanske en vovve oxå.
Men ikke sa nikke.. här är men ensam  och tvungen att jobba ett helt dygnspass på julafton på ett ställe där det inte finns nån julglädje typ .
Börja undra om det är nåt stort fel på mig eftersom ingen vill ha mig?
Alltid får man höra "du är en jättego kille" .. jo jag är väl det.. fast det räcker inte.. kanske ser man ful ut.. för nåt fel kan de ju va ibland .. fast jag är som jag är!
Tycker bara julen är jobbig.. vill inte vill inte vill inte.. vill bara gräva ner mig i ett ide som björnarna gör och vakna upp till våren.. Slippa se alla springa runt som myror i affärerna, gå hand i hand med sina nära och kära,
Nä jag vill julen ska gå fort över!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: