fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

lite tid över

Kategori: Allmänt

kör några blondinskämt här ...
 
Hur gör du om du vill underhålla en blondin i 24 timmar?
- Du tar ett vanligt A4 papper och skriver "vänd" på båda sidorna.
 
Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
- Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.
 
En blondin var på ett museum och kollade på tavlor.

Blondinen:
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla.
Gästen:
- Ursäkta, men det är en spegel.
 
Varför föredrar de flesta blondiner cabriolet?
- För att de då får bättre plats för benen.
 
Snart dags och gå på möte, sen direkt efter är det jobbet.. kommer hem efter 22 nån gång ..*gäsp* nu känner jag hur tröttheten kommer ikapp mig, fasen att man vakna så tidigt..
 
gjorde om en bild på mig, en då-och-nu-bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: