fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

låg...

Kategori: Allmänt

idag känner jag mig lite låg.. kanske jobbångest inför morgondagen, ett dygnspass. eller oroar mig för att besikta bilen o den får körförbud, nä det får den nog inte .. grejerna e bytt det är som nytt ...
kanske vädret,..
grått och mulet och regnigt...
nu ska jag laga middag, kokt potatis, kotlett och brunsås och ärter/majs/paprika ,, enkelt och lätt ..
och bara glo film, just det håller på att tvätta oxå!

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Alla har dagar som är låga, det har jag med!.
    Men det beror mest på vädret kanske.. vem vet!

    2012-10-20 | 15:34:57
    Bloggadress: http://crzyxik.blogg.se
  • Anna säger:

    Låg har man rätt att vara ibland, utan skäl tom :) Hoppas du mår bättre nu och att du inte behöver jobba över allt för mkt, du får tänka på pengarna annars ;)
    Trevligt att få ett ansikte på dig igår iaf :)
    Önskar dig en fin måndag o en skön promenad efter jobb :)

    Svar: ja , de va kul o se dig med .. och P-A me .. va ett tag sen jag träffa P-A .. en hyvens kille :)
    Falken

    2012-10-22 | 07:55:38
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: