fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Tjena!

Kategori: Allmänt

Kära dagblogg.. bla bla bla
 
fasen idag vakna man och fick nästan panik att man va sen till jobbet, börja klä på mig och skulle ta telefonen för att ringa så kom jag på att det är min lediga dag idag. :)
fick sätta mig vid datorn och samtidigt kolla nyheterna på tv4 och ta mig lite frukost
 
Har vart på stan o lämnat lite papper till chefen och sen hämtat grejer inför jobbet, sen åkt till mitt andra jobb för att fylla i papper där så man får lön :)
sen handla jag mat för dagen.. eftersom det är helloween så blev det lite lyxigare idag, en ryggbiff.. och lite godis.
ska steka den, sen smörstekta sparris, kokt potatis och rödvinssås.. sen en kall öl till det (lättöl)
 
Fasen känner mig inte riktigt kry än, igår va jag snorig idag känner jag nåt konstigt i halsen.. men men måste jobba imorgon, det är ju storhelgsersättning och jag jobbar dygn, vill inte gå miste om det. sen e jag ju ledig några dagar
jobbar inte förrän dagen efter min födelsedag.
Idag känner jag mig lite off, typ bara vara hemma o slappa, se massa film på Cmore om det går några bra.
 
Igår fick jag svar på lägenheten jag sökte, jag va ju nr 3 i kön till den och nr 1 tackade ja, så det blir att fortsätta att söka, nån gång ska jag få en lägenhet.
Sitter och dricker kaffe, Zoega, gott :)
 
ha de gott och trevlig helloween/Alla helgona afton och allt de där

Kommentarer


Kommentera inlägget här: