fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

mörka tider

Kategori: Allmänt

sitter o tänker på hur mitt liv hade vart om jag hade flyttat till en annan stad för ett tag sen .. antingen jättebra eller jättedåligt, man ångrar det man inte har gjort sägs det.
Jag har det väl relativt bra i mitt liv, tränar och har fast jobb men känns ändå som det fattas mycket i mitt liv... en tom lucka, några pusselbitar som inte finns för att pusslet ska bli hel!
 
Idag har jag iallafall fixat alllrounddäck till bilen med lättmetallsfälgar, så nu kan det snöa om det vill.
Min dumma förskylning, saknar att sparka och boxas och känna träningsvärken dagen efter men hade jag gått till kickboxningen idag så hade jag nog blivit mer förskyld sen o då ännu längre tid innan jag börjar träna.
 
Det är dagen innan min födelsedag, borde vara glad men det är jag inte, snarare tvärtom, har ingen åldersnoja eller nåt sånt, man bara tänker omedvetet tillbaka på sitt liv och minns dåliga saker, ensamheten som man hade när man var liten.
jaja nu fick man skriva av sig lite ..

Kommentarer

  • Lena Lindberg säger:

    Grattis i förskott..!!
    Hoppas du får en bra dag imorrn :) // Lena

    Svar: tack Lena :) hoppas ja me :)
    Falken

    2012-11-05 | 20:10:40
    Bloggadress: http://lenalindberg.bloggplatsen.se/
  • Helén säger:

    Hej där.
    Stort GRATTIS så här dagen innan. Hoppas att du får en härlig dag.
    Mörka dagar måste man få ha för att kunna se de ljusa som kommer därefter.
    Sköt om dig.
    Kram

    Svar: tackar :)
    Falken

    2012-11-05 | 23:09:48
    Bloggadress: http://www.livetfromnu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: