fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

det gör ont...

Kategori: Allmänt

vill bli bra i min axel, inte kul att ha ont jämt, speciellt inte när man ska sova ..fast tar en medicien innan jag lägger mig...
Igår va jag hos chefen och hade medarbetarsamtal, och sen börjar jag mitt nya jobb 1 april.. jippie! fast börjar med sjukskrivning i fyra dagar, hoppas jag.
fast går skiten inte över får de bli lite längre sjuskrivning.

Sen fyllde jag i arbetsskaderapport med chefen... för det hände ju när jag va på väg till jobbet..
Tänk på de, ni som jobbar, att så fort ni lämnar dörren där hemma och är på väg till jobbet och det kanske händer nåt så räknas det som en arbetsskada, dock inte om ni gör nåt avvikande som tex gå förbi affären o köpa tidning ellernåt sånt.

Sen fick jag akassepapprerna som jag fyllde i rätt denna gång, så nu ska jag väl pengar därifrån snart, hoppas jag, för pengar är det väldigt ont om just nu....

förutom att jag har ont och är trött och slö så är det bra med mig...
Hur mår ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: