fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

vakna tidigt idag med

Kategori: Allmänt

idag kom min lön, försvann nog lika fort också .. men nu e jag helt skuldfri och har lite pengar över efter räkningarna.. det känns så jävla gott på ren svenska.
Har börjat få kontroll på situationen igen .. va några årsen man kände så här.
idag ska jag kolla på ett par träningsskor som jag kan ha till gymmet.
Hoppas ni mår bra ni som läser :)
 
kl är nu 8 och det känns som det ska bli en fin dag idag med lite sol...
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hejsan! Hittade denna bloggen genom P-A´s blogg och var ju bara tvungen att gå in o kika en runda :)

    Lycka till med träningen o allt annat :)

    Svar: tackar .. ja de e bara att läsa :) på återseende ..
    Falken

    2012-09-26 | 11:19:08
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: