fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

lite nere

Kategori: Allmänt

försökte skriva via mobilen igår men gick inte så bra..
 
jo jag känner mig nere, deppig alltså..
känns som jag bara jobbar och jobbar och tränar och tränar.. känns att det fattas kärlek i ens liv.
Jag har så mycket att ge och vill gärna få också .
"det kommer" får man höra ofta, När kommer den då?
"man ska inte söka" det gör jag inte heller men lämnar många "dörrar" öppna..
Testade en dejtingsajt för ett tag sen .. det är ju helt fel ställe..
Så fort man skriver typ hej till nån får man svar tillbaka "du är inte min typ" eller så är det nån ryska som bara vill ha pengar, eller så är det nån som svarar som bor 200 mil bort..
Mitt betyg för dejtingsajt är minus tre solar...
 
Och krogen är jag knappt på längre tycker det är trist...
 
 
Är väl bara i en svacka just nu när allt inte går som det ska, trist väder och låååångt till löning ..
 
Nu har man jobbat ett dygn med sovande jour, blev inte så mycket till sömn, 3 timmar som mest..
precis kommit hem, min kropp känns seg, vill sova men tänkte lägga mig tidigare ikväll istället så jag inte vänder på dygnet, ska ju upp tidigt i morgon och jobba 8-17 .. sen e det helg!
 
Fars Dag på söndag också, ni har inte glömt er far?
själv ska jag tända ett ljus för min far som ligger begravd ..
 
Såg på Stalkers på tv3 igår .. skrämmande att det finns såna personer och att många utsats för sånt.. det är verkligen sjukt!
 
Igår var jag peppad till att gå till gymmet idag men eftersom jag sovit så lite så har jag ingen lust alls idag, får väl börja träna på måndag efter jobbet, då är det kickboxning :)
Fundera sen på att börja nån mer kampsport, typ med greppar och sånt.. jiujutsi eller kanske kungfu, mr Micke Bruce Lee :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: