fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

strul och strul

Kategori: Allmänt

hatar verkligen A-kassan just nu... varför ska man stämpla när man inte får nåt?
skönt att få slippa dom sen .. men dom få dagarna som jag har rätt till pengar vill jag verkligen ha nu..
stämplar på deltid, så får man karensdagar oxå :(

fattas väl bara att F-kassan strular med med min sjukpenning...
men ska bli verkligen skönt att få börja jobba.. vill börja jobba men kan inte, har faktiskt ont i min arm sover dåligt och värker i axeln ...
sen det där med akassan och så.. klart man blir lite nere o trött på skiten.

solen tittar iallafall fram o ska njuta av den, fast just nu när jag skriver detta så försvann solen ...
nu får jag njuta av mitt kaffe o snus ...

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Usch låter inget vidare. Skickar dig massor av krya på dig kramar. Tänker på dig. Finns här om du behöver mig :-) Lyssnar mer än gärna. KRAM KRAM

    2012-03-13 | 11:42:50

Kommentera inlägget här: