fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

idag känner jag mig..

Kategori: Allmänt

trött och hängig.. kanske vädret som påverkar, igår va det ju fint fast lite kallt, gick en lång promenad igår oxå, idag känner ajg nog itne för att gå ut alls men det är va jag känner just nu.
Ko0mmer väl sluta med att går ut och går idag med eller kanske går ner till gymmet o går lite på gåbandet och sen sola lite, är rätt sugen på att börja lyfta tyngder igen men vill inte förvärra skadan mera.

Det jag längtar efter är att få börja jobba, börja få struktur i mitt liv, börja träna osv...
kliar i fingrarna typ..

Nu dricker jag kaffe och tog en knäckabröd-macka med en skiva ost på...
Idag ska jag göra jättego köttfärssås med mackaroner.. mycke vitlök ocxh chili mums:)

... kanske skriver nåt mer sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: