fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

dags igen

Kategori: Allmänt

va ett tag sen jag blogga...
prata lite med en söt tjej .. och fick nys om bloggandet igen .. så här sitter jag igen....
mycke har hänt på sistonde.
Förra lördagen .. så fick jag ett kraftigt blodsockerfall, ramla och slog i axeln... minns knappt om händelsen när de hände, lite skrämmande
men vart hos doktorn senast igår(onsdag) och dom sa att ajg e sjuskriven tom 4/4

men fick även en positiv nyhet, fick jobbet jag ville ha, ska jobba heltid, 6 mån provasntällning, jobbar 7 dygn i månaden som personlig assistent.. jipiie
plus jag fick jobbet som timvik inom psykiatrin, boendestöd :)
så här lär det jobbas nu efter sjukskivningen...

på kärleksfronten är det lika dött som döda havet om inte mer

snart fyller min underbara gudson 3 år.. skit alltså va åren går .. va ju inte länge sen jag hade han nästan nyfödd i min famn .. och nu springer han runt och busar... är stolt över han ... han har goa föräldrar med.

skriver kanske mer senare ... tjingtjong kall sång tralalala

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Gulligt skrivet :D



    Barn är så fruktansvärt charmiga och underbara!



    2012-03-01 | 13:51:30
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/alex2a

Kommentera inlägget här: