fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Åh hej och hååå

Kategori: Allmänt

då har man vart på gymmet idag .. idag öka jag 10 kg på varje vikt jag körde .. börja komma en liten bula (myggbett) på armen nu .
Tänkte börja simma också och det är bra motion.
Fasen va det känns gott, betalat skulder och räkningar och är inte skyldig nån/nåt nånting nu :)
känns som en 4 ton stor sten har fallit från bröstet...
nu ska jag jobba på att bygga muskler och få bättre motion nu under höst/vinter för sen till våren blir det några cykeltävlingar igen, gjorde bara två denna sommar, fick två medaljer och det är jag stolt över mig själv att klara
först va ju Kexrundan i Kungälv 3 mil på 1 tim och 20 min (ca) sen va det Mjörn Runt i Alingsås hela 6 mil .. fast det gick trögt men igenom kom jag på 4 timmar och 20 min . där var det uppförsbackar mer än nerför kändes det som och dåligt väder men skam den som ger sig jag klarade ju det :)
 
(blev lite fel, ena blev upp och ner)
 
Nästa lön som jag får i oktober sen kommer bli bättre för då har jag (som jag vet) inga stora utgifter mer än dom vanliga, denna månad blir ju repation av bilen över 3000 sen komma ikapp med den där jävla TV-licensen.. känns så gott att få detta gjort så man en tår faller ner på min kind av lycka.
 
Satt på ett kafe på stan idag och tog en kaffe, såg ut på gågatan, där sprang en liten tös på kanske 3 år rätt i famnen på sin far(tror det va pappan), han tog upp henne i famnen och snurra runt. Tänk om man hade de så.. ett eget barn.. och känna att man är en pappa.
jaja den tiden kommer väl.. nu gäller att bygga upp mitt liv igen.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Vad duktig du är med träningen. Själv sitter jag på jobbet och äter choklad...Oops!

    Svar: låter gott :)
    Falken

    2012-09-26 | 14:22:56
  • Anna säger:

    Bra jobbat med träningen, skönt när man ser resultat :)

    2012-09-27 | 12:33:18
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: