fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

toktidigt

Kategori: Allmänt

Alltså idag vakna jag 4.. hallå eller...
jaja glo lite på tv och sitta o skriva lite kanske.
 
Igår hände det mycket..
igår morse träna jag på gymet som vanligt, lyfte lite skrot..
åt tonfisksallad
fick brev från uddevallahem ang en lägenhet som jag senare på kvällen kolla på, vilken lägenhet, köket va ju lika stor som min nuvarande lägenhet nästan haha
 
så här ser planlösningen...
vi får hoppas dom två som va i bostadskön föra mig inte vill ha den.. sen kunde jag ju flytta på lördag redan men det har jag inte råd med så får vänta lite .. fast man vill ju få saker o ting gjorda redan igår ..
 
Sen va jag på kickboxningen igår, vilket va rätt soligt igår, träffa två andra kompisar som började där, idag har jag träningsvärk som heter duga, kanske därför jag är vaken, plus jag somna tidigt igår.. 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ser ut som en riktigt najs lya, hoppas verkligen du får den ju *hålla tummar o tår*

    Svar: tack :) mycket bättre än den jag har :)
    Falken

    2012-10-25 | 06:25:46
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: