fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

sega lördagen

Kategori: Allmänt

Tagit en promenad idag men känner mig seg o slö...
idag blir det filmtittande hos en kompis .. busa lite med hans son, min gudson .. och jag lova jag skulle ha med mig godis sen så det får bli en tur till affären och handla godis :)
Jag var i affären förut men glömde godiset, köpte massa clementiner istället :) mums.
 
En trist, grå dag som denna känns det som det saknas nåt i mitt liv, en flickvän, som man kan kramas med .. men men det kommer väl det med nån dag..
 
ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hoppas du fick en bra helg :) Mumsade clementiner jag oxå förut, jisses vad gott de va asså :)

    Svar: jo helgen har vart bra :) din med såg jag :)
    Falken

    2012-10-15 | 19:39:37
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: