fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

nu har man

Kategori: Allmänt

vart på gymmet igen.. kändes gott!
körde 2 mil cykling sen körde jag magmuskler, biceps,triceps och vadmuskler i styrka. sen avrunda jag med 1000 m rodd..
Precis kommit hem, stretchat och duschat.. känns gott, och nu nalkas det clementiner i massor, blivit lite besatt av clementiner nu .. lagom sura och söta och saftiga!
Tvättmaskinen är igång för fullt och ska vänta på att den ska bli klar så jag kan torktumla lite kläder. en bra start på en ny vecka..
jag längtar tills jag får min lön, då har jag inte lika mycket utgifter som jag hade förra gången och får mer över :)
fast måste köpa vinterdäck snart också, fast det kanske man hittar några bra begagnade däck så spar jag några hundra lappar på det.
Solen skiner upp dom gula träden och jag tycker det är väldigt vackert med det vädret vi har nu .. när tvätten är klar så ska jag ner till stan o ta en kaffe på stan innan jobbet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: