fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

jahaja

Kategori: Allmänt

träffa två vänner igår kväll på äppelpaj och kaffe..
Det var rätt trevligt och roligt... :)
får bli fler gånger .. kanske får ta vägen om halmstad när han är där nån gång :)
 
Ja idag .. ja va händer idag .. är ju ledig idag, så det får bli först träning sen hem o städa klart , sen ikväll blir det Kickboxning igen och jag får med mig en go vän som ska prova på att kick some ass :)
Men nu har jag fått i mig en skål med havregrynsgröt och ett ägg, nu njuter jag till nybryggt kaffe och en snus,, lyssnar på lite musik och laddar mig inför träningen..
 
Vad heter en barnslig elefant? Elefjant
vad heter en gammal elefant? eletant
vad heter en kantig elefant? elekant
Vad heter en fin elefant? elegant
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack för igår, trevligt minsann o tycker minsann vi får göra om det framöver :)

    Hoppas du får en bra dag o inte får för mycket däng ikväll sen ;)

    Svar: va så lite så :) ja de får vi göra .. lite däng får man räkna med :) ger ju däng tillbaka :)
    Falken

    2012-10-24 | 08:21:27
    Bloggadress: http://welcometomylife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: