fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

ja nu jäklar

Kategori: Allmänt

börjar känna mig lite starkare idag mentalt och fysisk ..
gick en rask promenad till gymmet imorse efter en nyttig frukost..
träna mest styrka idag eftersom jag ska träna kickboxning ikväll
Som mellanmål nu har jag ätit två kiwin och dricker vatten, sen till middag blir det
Roccola sallad, tomat och tonfisk plus vatten.. sen tar jag mig en kaffe på det.
ska försöka äta jättenyttigt och träna nu i minst två veckor, hålla mig borta från sötsaker som tex choklad,chips och coca cola och framför allt alkohol.
 
Nu ska jag försöka städa klart här hemma .. det är motion det med men inte alls roligt.
sitter och lyssnar på ACDC .. många bra låtar där .. :)
 
nu fick jag brev från uddevallahem om att jag har plats nr 3 i kön till en lägenhet.. fick nr till den som bor där nu, försöker ringa men inget svar än, kanske jobbar eller pluggar eller nåt, vill komma o kolla på den. Hoppas dom 2 som är före mig i kön inte vill ha den :)
en 2 rum och kök matrum, ca 65kvm och hyran är 4223kr/mån viss hyreshöjning i 2013
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: