fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

hej igen

Kategori: Allmänt

tänkte skriva lite mer, idag är det fredag, egentligen skulle man ut och leva livet på krogen men , har ingen lust till det, känner ignet sug på öl o meningslöst raggande..
satsar på att träna istället
 
idag på gymmet gick jag den där gåbandet, gillar inte den riktigt men promenerade i rask takt i 15 min .. sen blev det
biceps
triceps
rump/ben muskel
magmuskeln
och bröstmuskeln ..
sen stretcha jag..
 
känner mig redig :) blir träning i morgon med, söndag blir det ingen träning då jag jobbar .. men blir ju massa gående o sånt med ...
snart gått ner 100 kg .. (tror jag)
muskler väger ju med har jag hört :)

Kommentarer

  • P-A Fahlberg säger:

    Du är grym Micke.. fortsätt så!..

    Svar: japp tänker inte ge upp/sluta :)
    Falken

    2012-10-19 | 18:09:29
    Bloggadress: http://fahlberg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: