fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

ett steg

Kategori: Allmänt

ett steg i rätt riktning ..
Idag är jag ledig men har bara slappat o glott film hela dagen i stort sett .. imorgon blir det jobb igen, ett dygnspass.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva här just nu, skallen e rätt tom på ord.
Har tvättat och diskat och lagat mat.
 
Ett steg i rätt riktning menar jag med att jag mår bättre psykist och ekonomin e bättre men känns som det är många steg kvar men ett steg i rätt riktning och ska bara blicka framåt. Har lärt mig av mina dumma misstag här i livet, dyra misstag som jag fått lida för men som sagt allt är på rätt riktning.
Drömmen är ju att ha familj, ett hus och en vovve, fast en hund kommer jag nog skaffa framöver när jag flyttat till större lägenhet.
Tv: går i bakgrunden och en animerad film på Cmore First HD, Space Dogs .. hehe när man just sitter och tänker på att man vill ha en hund. Kanske det jag behöver en hund, hehe
tänkte jag på en annan film , Hundtricken om nu sett den? kanske funkar.. haha.
får kolla lite på blocket blandannat och spana lite efter en hund.
fast får forska lite i hundliv och sånt först .. krävs ju mycket jobb.
 
Ah det är så mycket jag vill ha i livet men man får va nöjd med det man har.
 
nä nu ska jag kolla lite på tv igen .. känner mig lite off idag .. kanske skriver mer senare. ha de gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: