fstart

beskriver min vardag och viktnedgång, motgångar i mitt liv som jag kämpar emot... med mera

Atchooo

Kategori: Allmänt

fick värsta nysattack förut ..

Nu dricker jag kaffe och tar mig en snus o lyssnar på musik, nu e det ACDV som spelas för fullt...

Vad har man gjort i helgen då? hmm fredagen så tog jagn ågra bärs med två´kompisar sen blev de krogen men det snurrade för mycke så jag gick hem...
sen minneslucka tills jag vakna på lördags morgon .. med lite skallebank men de få gå...

och igår såg jag film hela eftermiddagen och kvällen med en kompis, gjorde lite käk o så..
och idag börja jag med en morgonpromenad lite över en timme... och de va gott:)

Såg en familj som va ute och gick, en kille, en tjej och en barnvagn, fint o se, så vill jag med ha det,
saknar den biten, seriöst förhållande.. många säger "det kommer".. hmm undrar när?
jag gillar att va singel och trivs med det för det mesta och har ingen brådska men ändå saknar man den biten...

Har fortfarande ont i axeln, men är sugen på att börja gymma snart, pumpa upp mina muskler o gå ner lite mer i vikt... i april kör jag gärnet...
Så va har ni gjort denna helg då?

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Jag tränade för första gången denna veckan i går och då ett boxpass på 90 min. Grymt jobbigt men så kul. I går kväll var det en lugn hemmakväll. Idag har jag tränat styrka och lite lätt jogging. Gick bättre än jag först trodde. Nu en lugn och skön söndag kväll. Kram

    2012-03-18 | 16:13:18

Kommentera inlägget här: